Mar 5, 2011

Tag dari KiekoKokok

Ok... saya telah di-tag oleh KiekoKokok... Oleh itu, ini ialah jawapan2 saya yang tidak seberapa... :D


TAG PERTAMA


1. Sila beritahu nama penuh kamu, tidak kisah sampai nama datuk, moyang kamu
Nama saya Marcella Saduis Gaisan Gualan Gombuna. Tapi, dalam ic, MARCELLA SADUIS seja. :)




2. Kamu suka warna pink tak
Em...suka gitu2 ja... X la fanatik sangat... hehe~ Kecenderungan untuk membeli baju pink tu ada la... naluri wanita kot noh.. :D




3. Kalau kamu ditakdirkan bertemu dengan c pemberi taggie ini, apa kamu nak cakap dengan dia?
Kieko yang tag, takdir tu xpayah tunggu, memang telah bertemu pun... Untuk baru2 ni, saya akan cakap "Chill la babe..." sambil tepuk bahu beliau 2 kali... :)
Tetapi kalau maksud c pemberi taggie tu ialah Anne Nurain, saya akan perkenalkan diri, tanya khabar and cakap, "Jom minum2?"


4. Siapa paling comel maher zain atau kamu?
Saya rasa Maher Zain ni seorang yang lebih kepada kacak, bukan comel kot noh... huhu~
Saya ni biasa ja... Bersyukur ja dengan apa adanya diri ini... esemen... :)


5. Mana lagi sedap? kek atau aiskrim?
Saya rasa 2-2 pun sedap... Sedap tu bergantung pada flavour and feel masa makan kek mahupun aiskrim... Kadang2 deco pun mempengaruhi kesedapan... huhu~


6. Bila tarikh lahir si pemberi taggie ini? (kalau kamu ingat, kamu hebat)
Ofkoh September 17... Kieko's bornday. Untuk Ain, Jun 9, 1982..ngehehe~


7. Ain maisarah, siapakah dia?
Ain Maisarah ni seorang penulis... :)


8. Ceritakan sejarah kamu membuat blog, ikutlah sampai perenggan pun
Well, sejarah saya buat blog bermula tahun lepas. Dimana saya telah mendapat Chicken Pox dan terpaksa mengambil MC 2minggu. Jadi, sahabat saya, Dkeng telah mencadangkan saya membuat blog. Selama ni, saya x pernah terfikir untuk mebuat blog. Sebab, saya bukan orang yang penuh dengan idea kalau bab2 mengarang dan bukan seorang yang suka berkongsi bab2 kehidupan... huhu~




9. Apabila harijadi kamu, kamu nak saya (pemberi taggie ini) beri apa pada kamu?
Kepada Kieko, saya inginkan sebiji KEK yang sedap... Secret Recipe maybe? hohoho~
Kepada Ain, saya inginkan salah satu buku terbaik kamu... tapi kalau xda pun xpa...setakat berimpian mendapatkan buku tersebut, xpa kot noh.. :D


10. Taggie ini ada 10 soalan jadi wajib tag 10 orang ye!
Orang2 gojes adalah seperti berikut --


Sherilily
Sheena
Mona
Keng2
Leslie
Sasa T
Papunk
Mimil
Oyen
Jirin


Kamu paling freakin' hot kalau kamu jawab tag ni... :D


TAG KEDUA


a) Single, already taken or having a crush?
Taken... {malu2...huhu~}


b) Nama gf/bf?
Wilfred James Frederick


c) Agak-agak umur berapa mau kawin?
Tunggu line clear dan green light dari hero saya and gopren beliau :D
Paling penting, suda ada duit& bekerja la kan...




d) Tema perkahwinan?
Vintage...hehe~ X ba... x tefikir lagi... But since saya gila vintage, so, mungkin itu lorh... *wink*




e) Beza sahabat dan kawan?


Sahabat - orang yang paling rapat, teman di kala suka and duka, xkan berkira dalam banyak aspek, orang yang akan memaafkan kita x kira betapa teruk kita sakiti hati dia, orang yang faham and terima kita sebaik2 and seburuk2 kita AND orang yang kita boleh bergantung harap untuk apa2 ja termasuk menyimpan rahsia


Kawan - orang yang kita boleh bawa bergembira tapi tidak semestinya ada waktu kita sedih and betul2 perlukan shoulder to cry on


f) Siapa sahabat anda?
Sahabat saya banyak. Saya yakin saya x perlu sebut sebab drg tau sepa drg. :)


g) Tulis seorang sahaja true friend korang
Semestinya my mommy and daddy.... Seriously true friends. Kenapa dua? biaq pi aa... :D


h) Sila upload picture korang yang paling buruk !




                        Memang hodoh la... Banyak lagi sebenarnya tapi lambat pula loading...hehe~




                                                   i) Sila upload picture korang yang paling cantik/hensem!       


Haha~ mo pengsan... Tedalah cantik sangat k... haha~

j) Sila tag 5 lagi rakan anda

Fuh.. penat ow menjawab tag... Gudluck y'all :)


   





2 comments:

  1. hahahaha..mar mcm ko adalah blogger kedah noh??? hahahahaha....

    thanks thanks telah menjawab kekeke.

    ReplyDelete
  2. hahahaha... tu dia la... X ba.. ko blg smbrg ja klu wat blog, smbarang la tu... hehe~

    ReplyDelete

 

Made by Lena